Az általunk nyújtott, kivonuló szolgálattal kiegészített távfelügyelet lényege, hogy ügyfeleink riasztó-rendszereinek jelzéseit távfelügyeleti központunk a nap 24 órájában felügyeli és feldolgozza. Jelzés beérkezése esetén operátorunk azonnal megteszi az előre meghatározott, és szükséges intézkedéseket. (Értesíti az ügyfelet, járőrt küld a helyszínre, stb). Szolgáltatásunk keretében ügyfeleinknek lehetősége van alacsonyabb díjszabás ellenében kizárólag telefonos értesítést kérni a riasztási jelzésekről.

Ha Ön otthonában vagy egyéb ingatlanában már rendelkezik riasztórendszerrel, de a nagyobb biztonság érdekében szeretné távfelügyeleti szolgáltatásunkat igényelni akkor vegye fel a kapcsolatot velünk, vagy töltse ki az online űrlapot. Munkatársunk felméri a riasztórendszer állapotát és tájékoztatja Önt a felügyeleti szolgáltatásokról.

Általános ismertető

A távfelügyelet a lakásokban, családi házakban, üzlethelyiségekben, irodákban működő riasztórendszerekről beérkező jelzések napi 24 órás, folyamatos felügyeletét és a jelzések feldolgozását jelenti. Az ügyeletes diszpécserek az intézkedést igénylő jelzések (Pl. támadás, betörés) esetén haladéktalanul értesítik az előfizető által megadott személyeket, szervezeteket és a járőrszolgálatot. A kivonulószolgálat a helyszínen biztosítja az ügyfél személye és vagyontárgyai védelmét. Riasztási esemény bekövetkeztekor a diszpécserszolgálat személyzete telefonon értesíti a szolgáltatási szerződésben meghatározott személyeket, valamint a jelzésnek megfelelően járőrt, tűzoltót, mentőt indít a kivonulási szerződéssel rendelkező ügyfelek objektumaihoz.

Támadásjelző eszközök használata más jellegű intézkedést igényel. Alapesetben az ilyen jelzés azonnali és nem lemondható kivonulást generál, melytől a Megbízó kifejezett kérésére lehet eltérni. Távfelügyeleti átjelzés lehetőségei:

Vezetékes telefonvonalon keresztül: A riasztó központokba beépített belső telefonos kommunikátor a védett objektumban lévő vezetékes, analóg telefonvonalon keresztül kommunikál a távfelügyeleti központtal. Esemény esetén (riasztás, hiba, életjel) a kommunikátor automatikusan feltárcsázza a távfelügyeleti központot és elküldi a szükséges adatokat. A jelenleg kapható riasztóközpontok jelentős része rendelkezik ilyen beépített kommunikátorral. Az átjelzés biztonsága nagymértékben függ a telefonvonal megbízhatóságától és a vezeték elhelyezésétől (falon kívül vagy védőcsőben vezetik). A rendszer napi egyszeri alkalommal küld életjelet a távfelügyeleti állomásra. A kommunikációs díj teljes egészében az ügyfelet terheli, amely a telefonszámlában jelenik meg.

Interneten keresztül: Azon riasztórendszerek, melyeket távolról, mobileszközről lehet vezérelni, (jellemzően Hikvision, Ajax, és internetes modullal ellátott rendszerek) alkalmasak távfelügyeleti központunkba is interneten keresztül jelzést küldeni. A tulajdonossal együttműködve tud operátorunk intézkedni a beérkezett jelzésre, pl. járőr küldése a helyszínre, miközben a tulajdonos távolról lekapcsolhatja a szirénát, stb. Előnye, hogy nagyon gyors a kommunikáció, valamint nem merül fel újabb költség, hiszen azt az internetelőfizetés már tartalmazza.

GPRS kommunikáció: Az átjelzés fejlettebb formája. A riasztó központhoz csatlakozik egy GPRS kommunikátor, amely esemény bekövetkeztekor (riasztás, hiba, életjel) IP alapon, mobil internetet használva kommunikál a távfelügyeleti állomással. A kommunikátor védett térben van, nincsen elvágható vezeték, így nehezen szabotálható. A GPRS kommunikátor telefon vonalat szimulál a riasztó központ felé, így ugyanaz a folyamat zajlik le, mint a vezetékes kommunikáció esetében, csak az átjelzés formája nagyobb biztonságú. A kommunikációs díj ellenben állandó marad.

Kombinált átjelzés: Egy rendszerhez (előfizetéshez) két különböző típusú átjelzés is tartozik, így bármelyik szolgáltatás kiesése illetve vétlen vagy szándékos szabotálása esetén a másik csatornán zavartalan az adatforgalom. Az általunk használt GPRS eszközök képesek GPRS és GSM csatornán is kommunikálni. Sőt, ha Önnek van vezetékes telefonvonala, azt is használják. Így az átjelzés továbbítására 3 útvonal is lehetséges egy készülékkel! Az átkapcsolás automatikusan történik, vagyis ha a rendszer nem tud kommunikálni az elsődleges csatornán, akkor automatikusan átvált a tartalék csatornára.

A távfelügyeleti rendszer előnyei:

  • Egyszerű és gyors telepítés
  • Valós idejű nyugtázott adatátvitel
  • Kétirányú kapcsolat az átjelző és a diszpécserközpont között
  • Biztonságos és stabil üzemeltetés
  • Intervallumfigyelés
  • Nem várt esemény figyelése
  • Riasztás esetén azonnali intézkedés
  • Elektronikus nyilvántartás
  • Biztonságos üzemeltetés
  • Folyamatos rendszerállapot figyelés, ellenőrzés
  • Helyszíntől távol történő adattárolás
  • Szoftveres naplózás
  • Havi rendszeres listák készítése az állapotjelzésekről

Szolgáltatás típusok

  • Vagyonvédelmi távfelügyelet
  • Tűzvédelmi távfelügyelet
  • Egészségügyi, szociális távfelügyelet
  • Műszaki távfelügyelet (behatolásjelző rendszerek állapotának figyelése)

A távfelügyelettel kapcsolatos dokumentumokat az Ügyfélszolgálat menüpontban töltheti le.

Kivonulási terület

A távfelügyeleti szolgáltatáshoz kapcsolódó kivonulási szolgáltatást alapvetően Komárom-Esztergom megye és a Dunakanyar területén tudjuk biztosítani. A szolgáltatás elérhető az alábbi településeken:

Kiérkezési idő 5-10 percen belül:

  • Esztergom, Esztergom-Kertváros, Dorog
  • Búbánatvölgy, Szamárhegy, Pilismarót, Dömös
  • Tatabánya, Komárom, Oroszlány, Tata, Kisbér

Kiérkezési idő 10-15 percen belül:

  • Visegrád, Gizellatelep, Kesztölc, Csolnok, Tokod, Tát
  • Leányvár, Piliscsév, Annavölgy, Sárisáp, Csolnok, Dág
  • Bajót, Nyergesújfalu, Lábatlan, Nagysáp
  • Almásfüzitő, Neszmély, Mocsa, Nagyigmánd, Ács, Koppánymonostor
  • Vérteszőlős, Baj, Szomód, Naszály
  • Kecskéd, Környe, Vértessomló, Bokod

Amennyiben Ön nem a felsorolt településeken levő ingatlanát szeretné távfelügyeletre bekötni, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Távfelügyeleti díjszabás

Távfelügyeleti díjszabásunk letölthető ide kattintva.