A célunk ügyfeleink gyors és hatékony kiszolgálása. A következő oldalakon könnyen tud adatváltozást, naplókivonatot kérni, információkat talál a telepített riasztórendszerének kezeléséhez, továbbá letöltheti dokumentumainkat.

Időszakos eseménynapló kivonat kérést és adatváltozás bejelentését csak írásban tudunk elfogadni ezért a gyors ügyintézés érdekében használja az e-ügyfélszolgálat menüpontot.

E-ügyintézés

Díjmentesen megkérheti a távfelügyelt ingatlanára vonatkozó és az Ön által megadott dátumok közötti eseménynapló kivonatot. Bejelentheti továbbá a Távfelügyeleti Szerződésben megadott adatokban történt változásokat is pl.: telefonszám változás, értesítendők változása, stb). Az itt bejelentett változásokat azonnal bevisszük a felügyeleti rendszerbe, így riasztás esetén az operátor már a valós információkkal tud intézkedni.

Tovább az e-ügyintézéhez >>>

Gyakori kérdések

Itt megtalálhatja az ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket és az arra adott válaszokat. Ha problémája van kérjük először itt nézzen körül, ha kérdésére nem talált válasz, hívja az Ügyfélszolgálatunkat a 06-33-501-680-as telefonszámon, vagy küldjön üzenetet.

Tovább a gyakori kérdésekhez >>>

Letölthető dokumentumok

Ezen az oldalon a szolgáltatásainkkal kapcsolatos dokumentumokat, szerződéseket töltheti le.

Tovább a letölthető dokumentumokhoz >>>