A célunk ügyfeleink gyors és hatékony kiszolgálása. A következő oldalakon könnyen tud adatváltozást, naplókivonatot kérni, információkat talál a telepített riasztórendszerének kezeléséhez, továbbá letöltheti dokumentumainkat.
Időszakos eseménynapló kivonat kérést és adatváltozás bejelentését csak írásban tudunk elfogadni ezért a gyors ügyintézés érdekében használja az e-ügyfélszolgálat menüpontot.
E-ügyintézés
Díjmentesen megkérheti a távfelügyelt ingatlanára vonatkozó és az Ön által megadott dátumok közötti eseménynapló kivonatot. Bejelentheti továbbá a Távfelügyeleti Szerződésben megadott adatokban történt változásokat is pl.: telefonszám változás, értesítendők változása, stb). Az itt bejelentett változásokat azonnal bevisszük a felügyeleti rendszerbe, így riasztás esetén az operátor már a valós információkkal tud intézkedni.