Itt megtalálhatja az ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket és az arra adott válaszokat. Ha problémája van kérjük először itt nézzen körül, ha kérdésére nem talált válasz, hívja az Ügyfélszolgálatunkat a 06-33-501-680-as telefonszámon, vagy küldjön üzenetet.

Mi a teendő a meglévő távfelügyeleti szolgáltatását érintő változások esetén? Amennyiben a meglévő szolgáltatása helyett egy másik szolgáltatástípusra szeretne áttérni, és bővebb információra lenne szüksége, ingyenes felmérési lehetőséget, árajánlatot biztosítunk az Ön részére. Elérhetőségeit a cégünk e-mail címére megadva kollégáink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot. Amennyiben változik számlázási címe, az értesítendő személyek adatai illetve elérhetősége, úgy a változást írásban, vagy az E-ügyintézés menüpont alatt jelezheti. További részletekért hívja az ügyfélszolgálatot a 06-33-501-680-as telefonszámon.

Mit kell tennie, ha a diszpécser riasztásról értesíti? A diszpécser tájékoztatja Önt, hogy pontosan melyik zónából érkezett a riasztás jelzés, illetve milyen intézkedéseket tettek a riasztással kapcsolatban. A riasztás keletkezésétől számított 2 és fél percen belül lehetősége van a járőrszolgálat kivonulásának lemondására.

Hogyan tesztelheti le riasztórendszere működését, és a távfelügyeleti szolgáltatást? Amennyiben ellenőrizni szeretné a rendszer helyes működését a következő módon kell eljárnia:

  • Telefonáljon be a 06-33-501-680-as telefonszámra, és jelszavával mondja le előre az intézkedést!
  • Diszpécser megkérdezi, milyen hosszú ideig kéri várhatóan az intézkedés felfüggesztését. Jelöljön meg olyan időtartamot, amennyi idő alatt biztosan lezajlik a tesztelés (általában fél óra elegendő)!
  • Élesítse be riasztórendszerét, majd okozzon riasztást! Akár több zónán is végigmehet, jegyezze meg, mely helyiségek érzékelőit kellett beindítania, majd kapcsolja ki riasztórendszerét!
  • Hívja fel újra a 06-33-501-680-as telefonszámot, és ellenőrizze, hogy a riasztások beérkeztek-e a távfelügyeletre! Részletesebb megbeszélnivalók, egyéb kérdések esetén diszpécsereink továbbítják kérdését a technikai ügyeletnek.
  • A szolgáltatás ismét éles státuszba kerül, amikor Ön jelzi a tesztelés befejezését. Amennyiben ezt elfelejtené, a rendszer automatikusan is éles státuszba teszi szolgáltatását az előre megbeszélt felfüggesztési idő leteltekor.
  • Amennyiben hosszabb időre van szüksége a teszteléshez vagy a riasztórendszerén karbantartást, szerelést végeznek, bármikor kérheti a felfüggesztett időszak további meghosszabbítását a 06-33-501-680-as telefonszámon.

Mikor nem kell fizetni az indokolatlan kivonulásért? Távfelügyeletünkre kapcsolt ügyfeleinknek a felkapcsolástól számított egy hónapon belül a nem számlázzuk ki az indokolatlan kivonulásokat, mivel ez az időszak sokak számára még ismerkedést jelent a rendszerrel. Nem számlázzuk ki az indokolatlan kivonulást abban az esetben sem ha a riasztást technikai hiba (érzékelő meghibásodása) okozta.

Milyen esetben kaphat indokolatlan kivonulásról számlát? Minden olyan kivonulás esetén, amely mögött nem áll bűncselekmény, illetve annak kísérlete.

Hogyan mondhatja le a riasztást? A 06-33-501-680-as telefonszámon 2 és fél percen belül, a jelszó megadásával mondhatja le a távfelügyelet által védett objektum riasztását. Amennyiben 2 és fél percen belül nem sikerül lemondania a riasztást, a már elindított kivonuló szolgálatot nem áll módunkban visszahívni. Értesítéses szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknél is fontos az időben történő riasztás-lemondás, hiszen így elkerülhető a megadott személyek felesleges riasztása.

Átköttetném a riasztóm Másik távfelügyeleti szolgáltatóhoz van bekötve a riasztóm. Szeretném átköttetni Önökhöz, van-e erre mód? Hívja Ügyfélszolgálatunkat! Szakembereink helyszíni felmérés után megmondják, hogy az Ön riasztórendszere kompatibilis-e a távfelügyeleti rendszerünkkel, illetve átprogramozzák riasztóját.

Kell vonalas telefon a riasztóhoz? Kell, hogy legyen vonalas telefonom a riasztóhoz, ha be akarom köttetni távfelügyeletre? Nem, GSM alapú távfelügyeleti szolgáltatás lényege, hogy egyáltalán nincs szükség hozzá vonalas telefonra és az ország egész területén bárhol elérhető, ahol mobiltelefonját biztonsággal használni tudja.

Mennyibe kerül egy riasztó telepítése? A felmérés és az árajánlat elkészítése ingyenes, azonban a riasztórendszerre vonatkozóan csak helyszíni felmérés után tudunk részletes ajánlatot adni.

Távfelügyeletet szeretnék, de nincs riasztórendszerem, mit tegyek? Társaságunk foglalkozik riasztórendszerek tervezésével, telepítésével és karbantartásával is. Munkatársunk személyes konzultáció és felmérés után árajánlatot küld Önnek, mely mind a riasztórendszer, mind a távfelügyelet költségeit tartalmazza. Az ajánlat elfogadása után szakembereink elvégzik a rendszer telepítését.

Távfelügyeletet szeretnék meglévő riasztórendszerem mellé, működik-e a riasztóm az önök rendszerével? Először cégünk felülvizsgálja a meglévő vagyonvédelmi rendszerét. Megrendelése esetén, a javítást, bővítést szakembereink elvégzik, ajánlatot teszünk a 24 órás felügyelethez való csatlakozás technikai lehetőségeire.